Bez určitej prezentácie a početnej obsahovej tvorby by mohol byť internetový marketing v podstate neefektívny. Pretože aby si webová stránka nielen udržala, ale hlavne získavala návštevnosť, je potrebná pravidelná aktivita. Či už vravíme o vždy aktuálnych príspevkoch na sociálnych sieťach, tak aj o písaní a publikovaní tematicky blízkych a zaujímavých článkov. V nich sa budú nachádzať funkčné kľúčové slová a môžu byť umiestnené nielen na váš blog, ale takisto na „vonkajšie“, no tematicky blízke weby.

notebook, písanie

Možno sa to nezdá, ale tvorba článkov pre internetové podnikanie ukrýva veľa prospešných funkcií. Môžeme vravieť primárne o textov so silne reklamným charakterom, takisto o textoch, ktoré majú za úlohu skôr nadviazať prirodzené vzťahy s verejnosťou. Do tretice sa v textoch môžu nachádzať funkčné kľúčové slová a odkazy, vďaka čomu získate vyššie postavenie v internetových vyhľadávačoch.

seo, klávesnica

Toto sú dôvody, prečo sa veľa vlastníkov webových stránok neváha obrátiť na odborný copywriting. Populárne je písanie pr článkov seolight.sk, pričom ide o texty, ktoré zvyšujú návštevnosť, budujú brand a zlepšujú vašu pozíciu v Google (či iných vyhľadávačoch).

Ako vyplýva z ich skratky a pojmu Public Relations, ich štylistika má za úlohu budovať vzťahy s verejnosťou, úprimne sa prihovoriť čitateľom a zvyšovať povedomie o konkrétnych službách či produktoch. Je to rozdiel oproti typickej reklame a reklamným článkom, čo nabádajú k priamej konverzii. Písanie textov pre budovanie Public Relations musí byť o niečo viac prirodzené, vedieť sa úprimne prihovoriť užívateľom, respektíve záujemcom konkrétnej tematiky. Mali by byť cielené na skupiny potenciálnych záujemcov, následne sa prispôsobovať ich vedomostiam, otázkam, ale napríklad by sa mali prispôsobiť aj ich spôsobu vyjadrovania. Úlohu pritom zohrávajú aj faktory ako vek cielenej skupiny, pohlavie, vzdelanie, sociálne postavenie, atď.