Ako tráviť čas pred spaním? Tie dve, tri hodinky pred tým, ako si ľahneme spať, môžeme využiť lepšie, ako presedením za televízorom, či pred počítačom. Ak nemáte na večer prácu, a radi by ste spravili niečo pre svoje telo, tu je príklad, ako postupovať. Prvý bod môžete začať vykonávať v rozmedzí od troch do jednej hodinky pred zaľahnutím. A ostatné body, ako i ich trvanie, si takisto nastavíte sami, v závislosti od svojej kondície, chuti, a času. https://freewww.sk/vas-spolocnik-pred-zaspanim

činky

1)      Behanie. Zabehať si večer na čerstvom vzduchu je na nezaplatenie. Už je šero, nepozerá po Vás celé okolie, že kto si to zmyslel behať. Pri behaní sa uvoľňujú nervové zakončenia na nohách, i sa naprávajú chrbticové stavce. Tiež rozširujeme pľúca, čím zvyšujeme ich kapacitu, a tým pádom si zlepšujeme kondíciu.

běh

2)      Posilňovanie. Netreba na večer zdvíhať ťažké činky, či sa potiť na niekoľkotisícových posilňovacích prístrojoch. Najlepšie je cvičiť so svojou hmotnosťou: zdvihy na žrdi, s úchopom predným i zadným, kľuky, ,,brušáky“, drepy… Každý cvik trénuje iný sval tela. Niekoľko večerov, niekoľko ,,neprefláknutých“ hodiniek pred spaním, a Vaše telo bude veľké do Vašich terajších tričiek. Iba si priložíte lyžicu k ústam, a rukáv praskne 😉 .

3)      Ďalšou veľmi dôležitou zložkou je večera – večera pozostávajúca z jedla bohatého na bielkoviny. To preto, aby bielkoviny cez noc regenerovali Vaše svaly, ktoré ste tak namáhali.

4)      Teraz už iba pod studenú sprchu, ktorá dobre vplýva na pokožku, oči, pohlavné ústrojenstvo, a celkovo otužuje, a znižuje riziko ochorenia.

láska

5)      Teraz, po vyšťavujúcej a tiež studenej nádielke si môžeme ľahnúť, spokojní, že sme niečo spravili pre svoje telo. A teraz už dobre padne iba chvíľka strávená so svojou polovičkou, ktorá nás pripraví na ďalší deň.
Nie je však dobre cvičiť každý deň, a tak si vyčleňte jeden deň ako odpočinkový, kedy namiesto tvrdého tréningu rozšírite svoje obzory prečítaním si nejakej knihy.